onsdag 16. februar 2011

Selskap...


Sitter i dag ved min arbeids pult og syr  flere nye puter til hun som skal få et nytt rom ..(..med MASSE puter....)... Og som vanlig er det noen av dyrene som gjerne vil ligge oppe på pulten mens jeg sitter her og pussler.  
Det er spesielt noen av kattene og de to minste hundene liker dette svært godt. 
Så jeg tok noen bilder av Odin, som nå ligger her og følger med matmor mens hun syssler med klipping, , montering og syingen. 
-Er han ikke søt??
Og jeg må si at jeg koser meg skikkelig  med et slikt selskap, med radio og en god kopp kaffe, og en god venn som sover litt og følger med på hva jeg gjør...:-)
--------------------------------
Ha en flott og kreativ dag folkens:-)
================================================

4 kommentarer:

  1. Hyggelig med sånt selskap ved symaskinen.
    Får jeg selskap ved symaskinen pleier det være av den mer masete sorten..
    :)

    SvarSlett
  2. Så søt, like søt som vår nye hund. Hyggelig med selskap ved symaskinen.

    SvarSlett
  3. Kjenner til sånt selskap :-)
    Hunden vår er for stor til å komme opp ,
    men katten f.eks helst skal ligge oppå tastaturet :-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin hjelper du har:)

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...