fredag 11. februar 2011

Mumidalen..

I går kveld hadde vi besøk, og de hadde med seg sine to små  barn. Som lekte seg med mine barns gamle leker, mens vi voksne drakk kaffe og skravlet.:-) Da kom gutten og spurte om de kunne se denne filmen, de hadde funnet en gammel DVD film om Mumidalen. Og det fikk de selvfølgelig. Gubben mente jeg kunne finne frem de Mumitrollene jeg hadde heklet for en liten stund siden, og det ble suksess, filmen spilte sin egen verden på tv`n mens barna lekte med Mumitrollene og Nasse:-)

Det er Crocheta som har laget mønster på disse. Så ta en titt innom henne,
 for hun har masse fint der inne;-)
Disse tre heklet jeg i Cotton light garn, de ble da i en passe str syntes jeg da.

====================================================

3 kommentarer:

  1. Så herlig Nasse er ! Det er koselig med Mummitrollet og alle dei andre i Mummidalen. Sikker på at barna som var på besøk synest dei hadde det stas, og vil sikkert spørre etter det neste gang dei kjem også:) Det er ofte slik med "gamle leiker" og videofilmar kan ein vel legge til no.

    Klem frå Petrine som ønsker deg ei riktig god helg!

    SvarSlett
  2. helledussen så nusselige disse var da:)

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...