lørdag 12. februar 2011

Nattcup i 4H.


Natt til i går var noen av jentene på 4H sin natt cup. Og da var det frem med 4H bukser og luer.

Strikket disse luene for ett par år siden, fant da mønsteret på 4H sin `gamle` hjemme side. Men nå de har fått en ny hjemme side, og jeg  finner ikke disse mønstrene der inne.

Men er det  noen som vill ha kopi , så er det bare og ta kontakt. (har forhørt meg om dette. Så at jeg kan gi ut kopi..)

=============================================================

8 kommentarer:

  1. Heia!
    Innom for første gang!
    Så flink du er med håndarbeid!
    Klem fra Beate

    SvarSlett
  2. hei kjempe flott blogg du har, 4 h luene e toppe,disse sku æ gjerna ha hatt oppskrifta på dem.

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg er mamma til 2 4h-ere, går det ann å få denne oppskriften ??


    tove_ragna@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei!
    Blir kjempe glad om du deler oppskriften :)
    mona.spitalen.hellem@gmail.com

    SvarSlett
  5. Hei..

    Hadde vært hyggelig om du kunne dele oppskrift med meg.
    ashildirene@gmail.com

    SvarSlett
  6. Hei, kjempefint om du ville dele oppskrift til meg, har akkurat to gutter som har begynt i 4h. Det hadde vært stas med slike luer.
    Hilsen Anita. Anita-st@online.no.

    SvarSlett
  7. Hei! fant denne bloggen når jeg søkte etter 4H lue, lurer på om det er mulig å få oppskriften på Lua ;)

    mvh Grete Måsøy
    email: maasoy@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei, fin lue hadde vert kjempe kjekt å få mønster på denne. Så kan eg strikke til mine 4Here.
    beateae@gmail.com

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...