tirsdag 8. februar 2011

Noen som kan gi med noen gode råd/ tips?...


Mitt første lappe teppe begynner og ta form, 32 ruter er heklet. Må innrømme at jeg er litt lei, så det går litt tregt for tiden. Så det blir litt satt på vent av og til..


Men så lurer jeg på noe, og håper det er noen som kan hjelpe meg med dette..;
Er det lurt av meg og dampe hver rute, før jeg hekler dem sammen,? 
 legger dere rutene rett mot rett, og hekler dem sammen med fastmasker på baksiden?  
Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette;-)

=================================================================

4 kommentarer:

  1. Jeg har heklet ett teppe med sånne ruter. Det heklet jeg sammen slik som du skriver. Rette mot rette med fastmasker. Bla litt nedover på bloggen min så ser du det.
    Tror ikke du trenger å dampe det. Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Hei ! Tusen takk for koselig kommentar:)

    Du verden så flott teppet ditt blir, og så flink du har vore. Eg er ingen spesialist på dette omsådet, så eg kan ikkje gi deg gode råd. Men eg trur eg ville ha gjort det som Vigdis :)

    klem frå Petrine som ønsker deg en fin torsdag vidare:)

    SvarSlett
  3. Hei, blev først følger, og så leser jeg din blogg. Jeg har heklet et teppe med store ruter, som jeg dampet først. Men jeg sydde med sytråd, så det er litt annerledes. Lykke til. Håper du kan lese min blogg på svensk hvis du har lyst.

    SvarSlett
  4. Hei hei damer. Takker og bukker for alle rådene. De tar jeg med meg når jeg nå straks skal montere dette teppet;.)

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...