mandag 21. mars 2011

Ett fosterbarn kom flyttende inn..


Da blir jeg antagelig borte fra bloggingen en stund. Som noen kanskje har fått med seg har vi vært med på PRIDE kurs det siste halv året. Og vi har vært klare til og ta i mot et foster barn en liten stund nå. Derfor all oppussingen og rom delingene vi har foretatt oss.:-)
Og i dag fikk vi telefon om at det var en gutt som trengte ett hjem. Så nå må vi vell konsentrere oss om ham en stund fremover. Takker for alle de flotte og koselige kommentarene jeg har fått, og ikke minst de som har valgt og legge seg som følger hoss meg. Håper dere alle er her fortsatt når jeg kommer tilbake:-)

Hade godt  bra alle sammen. Og...vi snakkes..;-)
=========================================================

11 kommentarer:

  1. Lykke til!
    Jeg venter, jeg.
    :)

    SvarSlett
  2. Lykke til. Ønsker dere alle en flott tid fremover. Jeg også venter,;-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott og lykke til ! Eg skal vere her !

    Petrineklem

    SvarSlett
  4. Fin blogg du har.
    Lykke til :D venter på et fosterbarn vi og :D
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  5. Lykke til og bruk tiden på hverandre.

    SvarSlett
  6. Lykke til;)
    Så flott at dere er fosterforeldre<3
    Innom for første gang her,fin blogg....skal komme innom igjen!
    Klem fra Beate

    SvarSlett
  7. Jeg vil og ønske dere lykke til.
    Velkommen tilbake til bloggverdenen når det blir tid.
    Ønsker deg og dine en god påske.

    SvarSlett
  8. For en oppgave!Lykke til!Mine svigerforeldre hadde fosterbarn i mange år-vi har fremdeles kontakt med et par av dem og det er trivelig!Synnøvehilsen

    SvarSlett
  9. Godt Nyttår :-)

    + jeg ville bare informere om
    at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
    og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
    så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...