tirsdag 25. januar 2011

Utfordrende.

(Jeg har ofte selskap av mine `selskaps dyr`, noe jeg liker svært godt.
Her er det Odin som sjekker ut hva jeg gjør ved pc`n i dag ;-)

 I dag fikk jeg en morsom utfordring av Bondekona.
Så her er noe av mine 4 ting om 4 ting;

4 tv.programmer jeg ser på;
- The Mentalist
- Hundehviskeren. ( når jeg kommer på hvilken dag den går da...)
-According to Jim
-Two and a Half Men

4 ting jeg har gjort i dag;
-Klippet poter og klør på noen av hundene...altså hårene på potene...;-)
-Heklet ferdig vesten min,..mangler bare og dampe den nå..
- Kjørt en av mine døtre til regulerings tannlegen.
-Laget middag..(reste middag:-( ikke helt populært det da...)

4 ting på min ønskeliste;
-Jeg var heldig vinner av en 3 ukers ferie tur til syden med mann og alle barna:-)
-Og da vi var kommet hjem var hele huset resturert utvendig...
-At bilen aldri må fylles med bensin når det er minusgrader, regn, kalt, surt, vind, snø...
-At våren og fuglkvitteringen kom nå!!!!

4 ting jeg liker dårlig;
- Baksnakking og urettferdighet
-minusgrader, regn, kalt, surt, vind, snø..
-Vaske vinduer..(har bare  20 stk husmorvinduer på huset, + noen små..)
-Sport på TV`n

Ja dette gikk da `radi`som vi sier her;-)
Og nå vill jeg sende stafett pinnen videre til noen av dere andre der ute. Siden jeg er litt fersk innen dette med blogging, tar jeg noen av dere jeg har hengt meg på som `følger` på deres blogg:-)
Da blir det:

-Bekkibjarnoll`s  hekleverden.
-Ruths datter
-By bea.tell 
-Stubbetufsa

Takker Bondekona for utfordringen.
Ha en kreativ kveld alle sammen:-)

---------------------------------------------------------------------------------------------


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...