torsdag 27. januar 2011

Litt skinn arbeieid...

EN HOBBY JEG SAVNER...
Dette er en maske av geite skinn. Det er en av de mykeste skinnene
jeg har jobbet med.

For en del år siden drev jeg på litt med skinn arbeid som hobby. Dette var noe  jeg synes er veldig morsomt og givende, men pga at jeg plages en del med fingrene og håndleddene, er dette en hobby som jeg desverre måtte legge på hylla...

Liten hånd veske som er laget av Lammeskinn. Så den er ikke
så `fast i fisken`som en eske bør være.

Denne er av Kalveskinn. Det er en stor veske, ca 40 x 50 cm, og 15 dyp.
Denne brukte jeg masse da jeg gikk på videregående:-)

Maskene som jeg har beholdt selv, og som er avbildet her, er preget på en maske der                              avstøpningen er av mitt eget ansikt;-)


Denne er laget av Kalveskinn og Okseskinn.
....................................
Er dette noe som du synes virker interessant, kan du ta en titt her. Du finner da det meste du trenger for og starte med dette. Lykke til! ;-)

============================================================



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...