mandag 24. januar 2011

Kjoler fra Tine Solheim


Den er heklet i bomullsport og ett efekt garn som jeg kjøpte for lengesiden i en garn butikk som var konkurs.
Mønsteret  er det Tine Solheim som har laget.


Liten detalj.
Jeg husker desverre ikke hva dette garnet heter. Det ser ut som om det er stoff remser som er sydd sammen til en lang remse. Veldig flott og lekkert garn. Veldig flott detalj i plagget synes jeg.

*************************************

KJOLE 2.
Nokk en kjøle fra Tine Solheim. Denne er av Baby merino. Så den er myk og god. Siden jeg ikke brukte det garnet som var annbefalt i boka. Måtte jeg gjøre litt om på denne kjolen/tunikaen.



Noen av rosene er heklet med dobbelt garn, da brukte jes sort Maxi garn, så det ikke ble så tykt.

====================================================================



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...