fredag 28. januar 2011

Garnpakke og IKEA blad...


Juhu....i dag kom garnpakken jeg har bestilt i fra Sløyd detalj. Jeg har bestilt `Korall` garnet.
Nå ble jeg jammen gira på og ta fatt på noe av dette garnet, men jeg må vell beherske meg til jeg blir ferdig med vottene i hvert fall....  Så kom også det nye Familien dumpene ned i postkassen. Og der er det en del oppskrifter på b.l.a genser og grytekluter. Spennende;-) Så kom jaggu også Gjør det selv til gubben i huset. Og jeg må ikke glemme IKEA bladet/reklamen, det ble popp for noen av kidsa i huset. Så da er det vell bare og si at helga er redda?1...he he...
Ønsker dere alle der ute; EN RIKTIG GOD OG KREATIV HELG.

================================================================

1 kommentar:

  1. Hei-hei....
    Koselig med nye bloggere....
    og koselig blogg.

    SvarSlett

Alltid trivelig med en hilsning..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...